Yeaayyyy!!!!

Thursday, July 22, 2010

Hyeeee!!!!....

yeaayyyy!!!!....hehehe...apsal aku happy sangattt....

1stly...SPAIN menang WORLD CUP!!!...
so....dah tentu laaa aku menang bet....
satu mlm almost dapat 1k....kira orait laa kan....
tu tak termasuk yang janji ngan aku time aku balik Malaysia nanti...hehehe....can't wait!!!...

 
2ndly....cuti balik raya dah approved & .....
flight tiket pon dah dapattt!!!...
kepala otak pon dah berangan nak makan macam2....nak pegi sana sini sinun....
so...jwbnyer standby duit jer laaa ek....nama pon balik cuti kan....
kena cuti sakan laaa....yiiipeeee!!!!......
so....on 3rd of Sept....aku akan jejakkan kaki di bumi Malaysia...insyaAllah....:)p


3rdly....its my birthday today.....
22nd July 2010....dah genap 30 dah aku tahun nieh....

 bak kata kawan aku...terlajak perahu boleh gostan...
terlajak umur cannot weiii....hahaha!!!...
neway....aku BERSYUKUR pada ALLAH SWT....pada umur aku sekarang nieh....
banyak kemajuan yang aku dah capai dalam hidup aku....
aku dah ada kehidupan yang bahagia skg nieh...
dikurniakan anak-anak yang sihat....with a loving hubby....
cukup makan pakai....dapat merasa kehidupan diluar negeri...
semuanya tu rezeki dari ALLAH SWT....takder apa lagik yang aku mahukan....
semuanya dah cukup.....




***...spectacle patah dikerjakan si muiz tak buat lagik...
      kedai berlambak tapi malas nak pegi...
      so...tengok dalam kerabunan...hihihi...

***...aritu pegi shopping ingat nak cari Leather jacket...
      tapi takdek lak...last2 beli sweater Adidas...
      balik KL nanti yo laaa carik....

***...hubby belikan handbag sempena birthday aku...thanks yanggg...love u...




3 comments:

Fazila said...

ina, jenguk2 blog :) exchange link n follow bole?
nak balik raya ek... bole jumpa nnti n nk kirim jubah bole x? jubah abaya kt sana mahal x? rege dpt x dlm RM50?

sy ada 2 blog personal n info kesihatan

Fazila said...

lupa pulak nak wish...
hepi birthday semoga panjang umur n dimurahkan rezeki n bahagia brsama family... sy belum 30 lagi hehheheh

Lina said...

hye fazila...

thnks for the birthday wish & thanks singgah kat sini...lina dah add ur link kat blog ina...pasal jubah tu dont worry...nnti ina tengokkan...take care ek...;)