woohoooo!!!!

Wednesday, September 22, 2010

haiiii guysss!!!....


Selamat Hari Raya to allzzzz!!!!.... 
ghasanyer tak terlambat lagik nak ucap kan....
sorry sbb lambat wish....netbook sendiri tak bawak balik....
laptop adik yang kat umah mak plak rosak...masih under construction...
tunggu laptop adik den yang lagik sorang tu balik...baru lerrr boleh guna...
so.....langsung tak terup-date citer.....

itupun....kejap ada kat umah kejap kat luar...
kadang2 langsung tak bukak internet....sejak sampai dari Jeddah aritu...
we'all mmg jarang ada kat rumah....
turun naik taiping-kl dah mcm balik sg. buloh-putrajaya...
teringat plak time2 dulu balik weekend.....hihihi...

but...in this posting....aku tak citer ttg aktiviti yang aku buat selama aku cuti nieh...
bukan apa...sbb tak leh nak upload gambar....tenet slowww sangat...
dapat bukak laptop pon sekejap2 jer....
ada citer suka-duka time aku cuti nieh...ada nangis ada happy nyer..... 
lagi beberapa hari lagi aku & family akan pulang semula ke Jeddah....
bila dah boleh upload gambar....nnti aku story panjang lebar dari sana yer....

oklahhh....got to go...
Salam Aidilfitri....


0 comments: