Demam..

Monday, December 21, 2009

haiii..

hrrmmm...dah masuk hari ke-3 my son...si kecik muiz tu demam....2 kali jugaklarr aku telepon mak aku yang kat Malaysia tueh.....mintak bagi semangat skett....dah larr aku sorang2 kat sini...time anak demam camnie...kalau ada orang tua pandailah jugak tengokkan apa yang patut kan....even dah anak kedua tapi nie 1st time aku berjauhan ngan family...masa yg 1st tueh si amir....tak risau sangattt...tak tau per2 jer balik umah mak aku.....skg nie pandai2 sendiri larrr...tapi nasib baik my hubby banyak tolong.....tolong jaga si muiz tu sama...bangun subuh buatkan susu bila aku dah tak larat....thank u so much yanggg....:)



".....muiz....anak mama....mama doakan anak mama cepat sihat yer....nanti mama ngan abah bawak pegi jalan-jalan...."


insyaAllah harap2 esok dah ada perubahan sket...aku bukan leh tgk anak tak nak makan nieh....tak tau nak buat camner...apa pon tak nak...susu lagilah tak nak...last2 bagi air jus jer lahhh...itu jer laa yang dia nak minum pon......bila si muiz tu tidur.....bukak lah kejap fb tueh...gelak ngan kawan2.....hilang lahh sikit kerisauan nieh.....


got a few event before n after this...nnti aku citer laa ek.....nak update blog nie jap pastu nak tido....esok nak bangun awal pagi dah.....penatt but happy....like my quote says...."just be happy, success will find its way to you..."

ok..daaaaa....



***tenanglah hati nie...

0 comments: