Breakfast @ KUDU...

Tuesday, March 9, 2010


Haiiii.......
hari nie aku tak berapa sihat.....selsema nak dtang menyerangg...
daripada kepala aku dok sakit....sekali ngan badan2 sakit....
tapi kena bangun pagi jugak.....nak kena siapkan si Amir tu pegi sekolah....
buatkan laaa...breakfast nasik goreng tuk dia bawak bekal.....

habis mandi....trus aku baring sebb kepala berattt sangattt....
cian kat sikecik Muiz tu main2 sorang-sorang.....
sampai hubby call n balik rumah pon aku tak sedar.....
dia ajak pegi breakfast kat luar....mulanya cam tak nak...
sbb tak larat sangattt...tapi pikir balik....kalau dok baring jerr.....
lagilah tak sihat...so...aku pon agreed nak ikut....leh gak bawak si moet tu jalan2....


 abang dia si Amir pegi sekolah...so tinggal laa si Muiz nie sorang2....sukerrr kalau bwk gi jalan2.....


kitarang breakfast kat KUDU (http://corporate.kudu.com.sa/)....
restoran fastfood kat area Jeddah nieh...
habis breakfast....beli barang2 dapur sikit kat....
Supermarket Danube (http://www.danubeco.com/)...
pastu balik rumah......


sunglasses tu trpaksa pakai sbb nak cover mata aku yang sembab sebenarnyer....hehe..:p


haaa...aritu aku ada tulis status pasal air tebu kat FB....hahaha!!!....
actually bukan ada per2 pon....sapa yang biasa dapat minum tue....
maybe takder yang special pon....tapi bagi aku yang dok kat sini....
setelah hampir 2 tahun baru aku jumpa air tebu nieh.....
tu pun hubby dok carik....ada 1 kedai jus tu jual air tebu...
tu pun tak semua kedai jus ada....bukan ada jual kat tepi jalan...
cam kat Malaysia tueh....bila2 nak minum leh dapat....
kat sini kena betul2 cari tempatnya baru jumpa....
1 botol...SR10 hengget....ok laa kan....




ok laaah.....tu jer....nanti aku citer lagik ek....daaaaaaaaaaaaaaa....




***baru tengok Final Raja Lawak ke 4 semalam....hehehe....
    nak buek camno....sib baik ada kat u-tube....
    *credit to kyazid*...tima kasih byk2...
    dpt gak download....baru tau si Kecik tu menang....
    ingat ke si Idlan tu yang menang....
    tapi kira oraitlaaa jugak tempat ke -2....


***Jeddah Ladies Nite pada 17 Mac 2010 nie...
    nnti aku citer pasal benda nie ek....


***dah abis jiwa ROCKKK aku...hehehe...
    ganti ngan "Wondergirls - Nobody" plak...
    sbbnyer si kecik Muiz tu suker dengarrr....
    layannnn jer laaa.....






0 comments: