Jeddah Ladies Nite....

Saturday, March 20, 2010

haiiii everybadiieehhh....

sihat???...aku harap korang sihat ek....
alhamdullillah....aku & anak2 & hubby sihat2 belaka....

this time aku nak citer pasal Jeddah Ladies Nite pd 17 Mac 2010 aritueh....
majlis nie hanya untuk Ladies Perwakilan & Isteri2 pegawai Malaysia lain....
so...yang hubby2 tu kena jaga anak kat rumah laaaa......hehehe......
tema malam tue ala-ala Arabian nite.....disebabkan aku malas nak cari baju yang grand2....
aku pakai jerr yang mana ada....tapi kawan2 aku yang lain semua vogue2 gitew....

 
cam marjina ada...siap pakai tarbus pon ada....ala2 princess arabic pon ada....hehehe.....
tapi disebabkan kat sini agak strict sket kalau nak publish photo...
so....aku just tempek gambar yang mana ada laa ek...yang boleh untuk tatapan umum....


majlis bermula dalam pukul 8.30 malam camtuh....
dimulakan ucapan pembukaan majlis oleh Puan Rozie Hidayat...
wife Consul General....lepas tu start fesyen show....
jalan2 ala2 model ....wahhh!!!!...hehehe...
stop skejap....makan nasik ayam....time nie....
aku ngan beberapa orang member dok karaoke....
lps dah selesai makan....continue beberapa games yang ada.....
n also cabutan bertuah....



majlis habis ngan acara potong kek n sesi bergambar....
dlm pukul 12tgh malam....oklah kan....
adalah jugak aktiviti untuk Ladies kat sini.....
kalau tak asyik visit jer memanjang....
dapat jumpa balik member2 yang dah lama tak jumpa...
elain yang dok kat Jeddah nieh....


ok lahhh....tu jer....nanti ada per2 aku citer lagik...


***aku suka lepak kat blog aku nieh....sebb aper????
     sbb leh tgk counting days aku tueh....lagi berapa lama aku nak balik malaysia....hehehe....

***salah satu lagik sebbnya aku suka dengar lagu kat blog aku sendri...boleyyy???
     skg nie minat aku pada Nichkhun 2PM....sbb dia comeiiiii gilerrr!!!!...
     so jiwa aku skg tgh jiwa Korea...so...tgh layan lagu Korea plak sekarang nieh....
     wlpun tak paham sepatah pon...hahaha!!!:)p


0 comments: