Rayyan...my little nephew....

Friday, May 13, 2011

Assalammualaikum.......Wassupppppp!!!!....
hye fellasss!!!...hhehehe....

hadoiiii!!!!....dah lama gilerr tak update blog aku nieh....
jenuh jari aku nie nak ingat balik tang mana aku nak click....
dah berbulan kan tak jenguk langsung blog aku nieh...bersawang sakan laaaa...hehehe...

tak banyak citer pon...tu yang malas nak story-mory...
dalam 1-2 bulan nieh...tak banyak aktiviti pon....
LADIES PERWAKILAN JEDDAH nyer aktiviti pon tak banyak yang aku dapat pergi...
cuma meeting 2/3 kali...pastu event lain aku tak pergi sebab aku demam.....
seminggu jugaklaaa lembik.....

but....our family got a wonderful news....dapat ahli keluarga baru...
adik ipar aku, Nisa dah selamat bersalin...baby boy....
the precious..... MUHAMMAD ARYAN ZAFRAN.....


so...automatically aku dah jadi Mak sedara....
Maklong Lina....hehehe...
tak sabar nak tengok si kecik tue....
insyaAllah raya tahun nie aku balik....
boleh gomol-gomol puas-puas...hehehe....

oh yer...time aku menaip nieh.....si azzai, my hubby takder rumah...
tengah kerja....sambut PM Najib datang Jeddah.....subuh nnti baru balik....
2 hero aku dah selamat beradu....tgh mimpi main game kot....kuikuikuiii....

lagi 2 bulan jer aku nak balik Malaysia...but this year only me & my 2 hero....
abah diarang tak dapat balik coz turn dia kena stay kat sini....
flight ticket pon dah ada kat tangan...just tunggu masa jer...insyaAllah....
harap2 tiba masanya segalanya berjalan lancar...
selamat pergi & balik...

masuk bulan 8 tahun nieh....genap 3 tahun we all kat sini...
tak tau samaada stay lama lagi ker, or balik Malaysia... 
or continue posting tempat lain pulak....
mana2 pun tak per....asal jangan lama lagik kat sini udah lerrr.....

oklah...tu jer story aku nak citer...mata dah ngatuk...
nite-nite.....

2 comments:

Anonymous said...

alprazolam mg buy alprazolam canada - xanax bars tv 1003

Anonymous said...

helpful information This, in turn, reduces the likelihood of having your pet stolen, picked up by animal control, hit by a car, or losing its way.
Plenty of medical health insurance organizations utilize a amount for which you can speak with someone familiar with your insurance policy.