alamakk..tak larat nak bangun pagi...kecian hubby:(

Tuesday, April 21, 2009

Pagi 21 April 2009...pukul 10.30 pagi...

aku kat tanah arab lagi..kot lah terjaga kat Mesia dah ker...:)hehehehe...pagi nie terbangun lambat...hubby pergi kerja...tak dapat buatkan bekfast...sori..sori..sori...subuh tadi 2 kali jaga menyusukan si kecik moet (muiz)...tu yang susah nak bukak mata pagi nie...kesian hubby aku...tapi takper..hubby mintak buatkan ayam masak sambal tengahari nanti..dia nak balik makan lunch kat rumah...so...kena buatkan...sekarang nie si kecik tu dah tidor...tinggal abang dia si amet (amir)(...dua-dua nama tu abah dia yang panggil...lekatlah amet dan moet..hehehee:):):) nak kena buatkan makan pulak...

tulah rutin aku kat sini...kat arab nie...jadi fullhousewife...dulu biasa kerja...skg nie cuti tanpa gaji....penat gak rupanya....aku tabik spring kat mak-mak kiter yang ada anak ramai tue....camnerlah diarang handle yek?...anak-anak lagi..husband lagi...kerja lagi....ibu mithali tue...aku nie yang baru ada 3 hero (2 ank + 1 hubby) pun kadang2 semput gakk...tapi sekarang nie dah jadi rutin..oklah sikit.....


oklah...stop dulu kat sini...nak gi masak jap....see yah..





0 comments: