Sayap Illusi...hubby outstation...

Tuesday, April 28, 2009


Selasa, 11.35 malam (waktu Malaysia: 4:36 pagi)...

hai...waktu nie org kat Malaysia tgh nyenyak tidor....kat sini baru nak tgh malam....waktu nie aku tak ngantok lagi...so ingat nak tulis lah sikit....malam nie hanya aku tidor ngan 2 orang hero kesayangan aku.....hubby pulak takder....dia kena pgi Mekah... YDP Agong buat umrah kat sini...3 hari lah kitarang ditinggalkan....huhuhuhu!!!!!...nak buat camno.....kalau VIP atau Minister dari Malaysia dtg sini...sibuklah jugak orang2 Konsulat...

Sblum ke Arab nie....aku ngan hubby pernah posting kat Havana, Cuba (tempat Fidel Castro) selama 3 tahun...masa tu belum ada anak lagi...so..kalau ada visit ke Havana....hubby kena kerja kat luar....tinggallah aku sorang2 kat rumah.....lagi bosann....takut pun ada.....dahlah kat tempat orang...kalau kat Mesia....dah confirm dah aku balik rumah mak aku...kat Sg. Buloh jer...nie nak pergi mana???...kenalah dok tunggu kat rumah sampai hubby balik....tapi bila kat Arab nie...dah ada anak-anak...taklah takut sangat.....cuma sunyi...


Hero-hero aku pun tgh nyenyak tidor...legaa rasa....kesiann...kecik2 dah kena ikut mak abah kerja jauh2....tak dapt nak tngok tok ngan tok wan selalu....kadang2 tue..bila tunjuk gambar tok kat si amet tue...mesti dia akan citer balik apa yang dia selalu buat ngan tok dia...rindulah tue....takpelah...aku kena bawak si Amet ngan si Moet tu balik Mesia ujung tahun nie....kalau tak balik jugak cuti ujung tahun nie bukan jer si Amet tu yang nangis....mama dia pun leh nangis...huhuhu!!!!....
oklah...aku pun dah tau nak tulis apa lagi...ingat jap lagi nak call hubby....tgh wat apa ntah tue...see ya in the next post....

"NIE KALO KAT MESIA NIE....TGH MALAM TAKLEH TIDOR....PEGI KEDAI MAMAK PEKENA ROTI CANAI NGAN TEH TARIK....PERGGHHH...SEDAPPPP...rindunyerrrr..."





0 comments: