Aku di Tanah Arab....

Monday, April 20, 2009


Masa nie kat KLIA....mak, abah ngan angah antar kitarang..sedih..sedihh..:(:(

Assalammualaikum... hai semua...

actually, this is my 1st try nak cuba-cuba dunia blog nie...terkial-kial juga nak membuatnya....berjam-jam jugaklah dok mengadap depan laptop nie...walaupun hasilnyer cam gred tadika..aku rasalah..:) hehehe...apapun aku akan berjuang untuk buat the best for this blog...caiyok!caiyok!!!


oh yer...objektif utama buat blog nie sebenarnya me and my family sekarang nie berada di negara Arab..kat Jeddah, Arab Saudi...sebb ikut my hubby kerja kat Pejabat Konsulat..so kalau nak chatting ari2 ngan family agak payah jugak...nak tepon selalu....bil tepon tak tahan nak bayar...mahalll...

dengan cara nielah rasa cam dekat sangat ngan family and frenz kat Malaysia tue...at least dapat jugak bercerita ngan diarang semua camner kitarang kat sini...
rinddduuuuuunyerrr nak balik Malaysia!!!!
Mak! Abah! kitarang rinduuu....:(


so...aku akan update pelan2 ttg kabar kitarang n will share photo menarik untuk tatapn semua...:)

PROUD Being Malaysian!!!!

3 comments:

Unknown said...

wish u a great success in blogging world..

mr komodoros

Anonymous said...

blog ini akan lebih gempak klu ada pic saya...
wakakakakakak

ur brother said...

jadi ker balik ujung tahun nie..?