My son...amir...his 1st day to school...

Sunday, November 15, 2009


haiiii...


Nak citer about my son, amir, coming 23rd nov 09 nie will be 4 years old dah start sekolah....actually my son dah 2 weeks dah pegi sek...tapi aku lambek sikit nak story kat sini...skg baru rajin...hahahah...n nama sekolah tu Jeddah International City School....awal pagi tu berkobar-kobar bangun pagi bersiap nak pegi s
eekolah...aku pon tak jaga lagi dari tidur, dia dah bangun kejutkan aku...hehehe...pastu bergambar jap...sempat lagik tue...n yang lawaknyer abah dia pulak cam sedey ala2 terharu tgk anak dia pakai baju sekolah....apalah hubby aku nie...org seronok tgk dia sedey plak....tapi aku paham...yerlah anak sulung dia yang dari kecik dok manja2 tu dah besar dah....jiwang hubby aku nieh!...

nak story sikit...kat sini budak2 digalakkan sek awal....seawal 3/4 tahun....kalau kat Malaysia dalam umur 5 tahun camtu kot rasanya....kalau tak silap lah...but bagus jugak untuk dia....bagi dia pendedahan awal sikit....hehehee....bila tgk dia pakai baju sekolah on his first day.....terdetik dalam hati...dah besar dah anak aku rupanyer.....hehhehe...so tinggallah si Muiz tu ngan aku....takder member nak bergusti....cian....n startlah my new routine....prepare dia nak ke sekolah n jadik cikgu kat umah....ajar anak aku buat kerja sekolah...hahahhaha!!!...garang aku nieh...leh ker jadik cikgu????...hehehehe...

oklah...nanti aku story lagik...


2 comments:

mama_sal said...

wei amer dah g school...wah2 best lah ina..seronok nengok anak dh g sekolah ekk.all d best to amer!!

Lina said...

hai...kak salmiiii!!!...rindu larrr...hehhehe....amer pun mesti dah besar kan...tq singgah kat sini..take care yeah..