minat tengok jerr...:)

Thursday, November 19, 2009




Theatrical Release: Nov 20, 2009, wide
pic from http://images.rottentomatoes.com/


haiii...alllzzzzzz....

Just nak share minat aku selain dari NUBHAN tue...lagu sedap, attitude pun bagus...hormat orang tua..salam cium tangan tue...baik orangnyer...promote lagik nieh...kiter kenalah support our local artist kan....hehehe!!!...isshhh..back to the topic.. actually ader benda yang aku minat jugak...must be wondering aper hal larr plak aku buh gambar mamat
mat saleh nie kan... his name is ROB PATTINSON...aku minat giler tgk dier berlakon...lebih2 lagi tang mata dier tuh...menusuk ke kalbuku...cehhh!!!..hehehehe....kalo saper tgk movie TWILIGHT, taulah mamat nie...n sbb aku tgk banyak kali citer twilight nie sbb ader mamat nie lahh...luper lak..1st time masa dia berlakon dalam
HARRY POTTER...hehehee...boleyy???...cant wait to see his act in TWILIGHT SAGA: NEW MOON (2009)..tapi tgk DVD jer larrr...kat Arab nie cinema pon takder....komann...hehehehe... my hubby???...dia tak kisah...dia pun tau..takkan dapek punyerrr...hahahaha..no lahh...his sporting..




n the 2nd thing yang aku paling minat...jeng...jeng..jeng...



nie haaa...HONDA CRV 2WD-LX...aku minat gilerrr ngan keta nieh...maybe bagi orang lain keta tu tak seberapa...org lain maybe mampu tapi aku lum boleh lagik..tapi berangan-angan tak salah kan?... biler larr leh dapek bawakk...kalo setakat test drive tu aku tak nak...hahahah!!!...nak beli ngan duit yang aku kumpul....baru puasss....ghasonyer aku dekat nak pencen kot baru dapat....hahhaha!!!tapi mana tau kan...insyaAllah...kalau ada rezeki tue nanti...adalah....Amin...orang kata berangan dulu baru tercapai impian...heheheh!!!...

oklarr...aku pon dah tak tau nak cakap per dah...tgh boring sebenarnya...so aku post jerlah apa2 jer.....wlpn isinyer ntah apa2....hahahaha!!!...yang ponting aku jujur & ikhlas mengatakannya dari fikiran & isi hati aku nieh.....lagipun blog nie aku yang punyer kan!!...
ok larrr...see ya'll in the next post..

0 comments: