Temasya ghaya nubhan & nubies...

Friday, November 13, 2009

Hari Jumaat, 13 Nov 2009, 4:35 petang (Waktu Malaysia: 9:35 mlm)


Haiii aalllllzzzzzzzzzzzz....
fuhhh...banyak gilerr nak story....nie semua gara2 aku yang malas nak update blog aku nieh...so, aku himpun segala citer yang nak diceritakan...hahahaha....boley??? Dah abis sebulan cuti aku di Malaysia...so ketika ini aku dah berada kat Jeddah, Arab Saudi....urrmmm.....jalani rutin cam biasa balik....but apapun...aku totap balik ghayo tahun dopan...hahhaha....hubby dah janji....tapi tulah nak tunggu lagi 1 tahun...adoiyaii...lamonyo ghaso...nak buek camno....chaiyok!chaiyok!...


short story....ghaya ari tue banyak tompek jugak yang aku ngan family pergi...nie list2 tompek yang aku poie sepanjang sebulan aku cuti ari tue....kalo dok kat Malaysia dulu lum tentu lagi aku poie....hahahhaha!!!!

1. beraya kat rumah maklong aku kat Kedah
2. Makan pasembor kat Padang Kota, Penang
3. makan chicken chop kat Lumut, Perak
4. poie zoo taiping
5. poie bawak anak2 aku tgk ikan kat Aquaria Suria KLCC
6. poie makan kat Menara Kuala Lumpur
7. poie uptown Danau Kota
8. shopping n shopping....haaa...wajib!

seingat aku tu jerlah kot....dlm sebulan lebih tue aku turun naik dari utara-selatan....syok2 ambik pic banyak2.....lastttttttttt.....anak aku si amir tue boleh pegi delete semua gambar2 tu....tak sompek nak save.....hanggginnnnn!!!!!...

and pada 12hb Okt 2009...a day before aku balik Jeddah...sempat gak aku poie gathering ghaya Nubhan & Nubies kat Taman Pertanian Cahaya...atau singkatannya Bukit Cerakah kat Shah Alam....and tema pada tahun nie ala-ala suasana kampung....kena pakai baju kurung kedah ngan kain batik....best!!!!.....kat situ dapat kenal ramai nubies2 yang aku tak pernah kenal sebelum nie....semuanya ramah2....


pemandangan dari dapur...

ajk nfc
harney, tira, e'zham, ehsan & kikey


me & kikey

me & nubhan

got a few more pic lagik but in my fb...hehhehe...and esoknyer...my flight to jeddah kul 3 petang....so, puas jugaklah cuti sebulan kat Malaysia nie...dapat kenal kawan2 baru n spend my time with my sanak sedara semua....

oklah...cukup setakat nie...nanti aku citer lagi....

*** mmg ketinggalan keretapi tullah aku nieh....orang lain semua dah ada fb...aku baru nak ader...tu pun lepas disuruh oleh member2 nfc aku....so...meraba jugaklah nak buat...at last jadik....hehehhe...

***tarikh hari nie..13/11/2009...member2 aku kat nfc ngan nubies2 poie ramai2 kat Sri Pentas, TV3...support Nubhan kat semifinal Muzik-Muzik....uhukuhuk...aku tak dapek poie...support dari jauh jer lah....



0 comments: