apa-apa jer laaah...

Saturday, February 27, 2010

hai evvverrryyybadiiehhh!!!!..

hehehe....tajuk post pon camtueh....so takder specific story....
bercampur-aduk citernya....janji aku nak kosongkan kepala otak aku...
so....aku mulakan dengan kata2 yang aku pinjam dari one of my frens...

"kata lah apa pun... cintaku hanya untuk dia... 
walau seribu yg dtg mengoffer... 
dialah cinta pertama dan terakhir yg bertakhta di hati... 
aku syg dia sbg mana aku sayang laptop aku... 
kutuklah!! kondemlah!!! xkan ada yg lain dpt menggantikannya...."

kalau dia baca post aku nieh....jangan marah ek....-peace-...hehehe...
tak taulah pada siapa dia tujukan kata2 nieh....
pada seseorang ker....????...pada sesuatu benda ker....????
hanya tuan punya badan jer yang tahu....cam luahan isi hati jerr...kui3x...
actually....ayat2 tu simple jer bagi sesiapa yang membaca sekilas mata....
tapi bagi aku....ia lurus...jujur...sedap plakk bunyinyer....hahaha!!!..

oh yer..tomorrow night....on 28th of February 2010....
ada 3rd Asean Film Festival 2010 kat Jeddah nie....
akan diadakan di Consulate of Japan...
dan yang bestnyer....
filem Geng: The Adventure (Upin & Ipin) akan mewakili Malaysia....
last year...filem epik Puteri Gunung Ledang....
feedback amat baik....ramai delegasi suka...
termasuklah orang2 Arab2 tueh....hopefully filem Geng pon camtu jugak....
thumbs up to Les Copaque Prods...



gud news...baby aku yang satu lagik nieh....net book aku tuh dah sihat...
so....senang aku nak surf internet kat atas katil ker....
kat depan tv ker...kat meja makan ker...
ke hulu-hilir aku boleh bawak merata....senangg....




dah start balik baca novel aku nieh.....tak laaa tebal mana pun bukunyer.....
ari tu dah start baca....tapi dah asyik ber fb...stop kejap...
sampai aku pun dah lupa citer mula2 tueh.....
aku kena start balik dri muka dpn.....
hubby aku cakap best citernyer....so...aku nak try baca....
best ker tak best???...


semalam....kuar shopping cari barang dapur sket....
n beli barang make-up aku....adalah dalam 3 jenis barang make-up aku beli.....
ada lagi sebenarnya.....tapi bila tengok cam best jer lipstick n compact powder tueh.....
aku beli lagik....hehehe...
balik rumah.....dok kemas2 barang2 yang aku beli tueh....
tak perasan....lipstick aku terbuang dalam tong sampah.....
aku blum rasmi lagik...sampah dah rasmi dulu...hahaha!!!
sib baik tak bukak lagik cover plastik tueh....cepat2 cuci... 
pakai sabun okehhh...

ok laaaa....rasa lapang sket pala otak nieh....
nnti aku story lagik...wlupun citernya tak best....
cam biasa......daaaaaaaaaaaaaaaa.....




 ***nak kena start jogging....banyak seluar aku dah tak muat....
tanda-tanda berat makin naik...dan makin kembang tlh tunjukkan kekuasaannya....
ooohhhhh....tidakkkkk!!!!....tapi aku nie malassss....adehhh.....

0 comments: