Not much to tell...

Saturday, February 20, 2010

haiiiii....alllzzzzz!!!


hehe..dah tukar layout baru...sori laaa ek kalau korang rasa tak berapa cantik...
tapi pada pandangan aku..cantik jer....haha!!!...
tak kisah laaa ek...janji isi ceritanya...kan?..kan?...hehe..


mcm tajuk post nie..not much story to tell...
cerita biasa jer....pergi makan2...pergi jalan2...
oh yer...sad gak laa....my net book Hp tu rosak plak...
my hubby said...."motherboard" rosak...sib baik dlm warranty lagik...
kalau tak...jwbnyer...kena beli lain laaa...hahaha!!!..
selamat duittt En. Azzai...hehe..
so...sementra tuggu net book tu sihat...
aku update blog & surf internet pakai PC kat bilik hubby... 


and....last 2 weeks...my ex-boss n officer2 from office lama aku 
from Ministry of Finance dtg Jeddah...
diarang ada meeting kat sini.....lama giler tak jumpa....
dkt 2 thun ada.....so, excited sangat....
dapat lunch n jumpa ngan diarang...sembang2 n take photo...
nnti aku upload....


n..skg nie...ada visit dari YDP Agong kita....not official...
just datang singgah buat umrah....
aku tak involved...only hubby n orang2 Consulate....

6th of February aritueh...adik lelaki aku....
angah....Azuan Zaini & Nysaa Othman...dah selamat bertunang...
insyaAllah...kenduri belah lelaki minggu ke-2 lepas raya...
so...dapatlah aku balik n tolong mak aku apa yang patut...hhhooooyyyeeahhh!!!!
just kenduri belah perempuan bulan 6 nie aku tak dapat balik...uuuwwwaaaa!!!!..hehe..
so...to my frens yang baca blog aku nieh...yang kenal aku...
aku jemput makan nasik minyak minggu ke-2 raya puasa nanti...
in-advance jemput nieh...haha!!


ok laaaa...aku pun dah tak tau nak cerita apa lagi...
not much activities going on so far...
so...klu ada citer best2...aku story lagik...



***dpt call from my mom...tgh fening2....
nak set-up kan majlis tuk adik aku...
biasa aku ada...nie takder geng....
mklumlaaa ank pompuan sorang....
ciann kat my mom...


***iiiisshhh....sjk dok main fb nieh....
lama giler aku tak ngadap novel book aku....
nk abis 1/2 mukasurat pon susah....
aku pon dah lupa story dia...
so...rasanya kena start from
ms 1 jwbnyer....hehehe...















0 comments: